Walory programu partnerskiego Redconst dla osoby inwestującej w myjnię bezdotykową, ale też dla klientów bezpośrednio pokazują, że firma taka oferuje usługi na de facto imponującym pułapie. Właściciel producent myjni bezdotykowych może liczyć na: większą lojalność klientów, poprawę wpływow pieniężnych dzięki środkom przedpłaconym, poszerzoną analizę finansową całej inwestycji, natychmiastowe wygenerowanie paragonów dla klientów, wstępną zgodność z systemem KSeF, przyjazne zasilanie kart poprzez system Przelewy24, łatwe zarządzanie określonymi akcjami promocyjnymi, a także realizację reklamacji na odległość wraz z weryfikacją. Osoby korzystające z myjni mają z kolei zagwarantowany jasny program abonamentowy. Jest on stały, liczony od myjni i niezależny od dochodu. Mają także zapewnione zautomatyzowane uzyskanie faktur za wszystkie operacje na myjni.
Kompleksowe zarządzanie myciem aut flotowych wraz z zautomatyzowanymi doładowaniami to kolejny, niemały walor, który świadczy o tym, że myjnie bezdotykowe Redconst zarządzane są w nowoczesny sposób. Osoby pracujące na myjni mogą korzystać z systemu korzyści, takiego jak na przykład 30 dniowy budżet na mycie. Więcej niż sto dwadzieścia zbudowanych myjni prosperujących do tej pory także daje pewność perfekcyjnej realizacji usługi. Na początku klient dostaje 3 lata gwarancji wraz z dostępem do pełnego, merytorycznego zaplecza.
Osoba zarządzająca myjnią dostanie najlepszą chemię do czyszczenia na rynku oraz może liczyć na usługi serwisowe. Redconst jako marka zajmująca się budowaniem nowoczesnych myjni bezdotykowych jest przykładowym z liderów w branży. Eksperci przekonują osoby zainteresowane współpracą, iż czas zwrotu z transakcji w myjnię to mniej więcej pięć lat. Walorem jest też to, że można decydować się na wybór posesji z listy dostępnych w Redconst bądź dzierżawić swoją działkę, jeśli posiada się taki teren.
+Artykuł Sponsorowany+